Для учнів 8 класу. Робочий лист №3

Робочий лист №3

 Як безпечно спілкуватися за допомогою мобільного телефону, як не потрапити на вудку реклами і що робити зі спамом?

Зробіть відповідні висновки (письмово) і представте їх на обговорення групи.
Мобільне спілкування
Premium Rate Numbers – платні номери
Що це таке? Це можливість витрати багато грошей, навіть не усвідомлюючи цього. Пропонуються різні послуги, придбання цікавих речей, акції і для цього вам потрібно подзвонити на певний номер або надіслати повідомлення. Всі дзвінки і повідомлення можуть бути дуже дорогими. Якщо ви хочете здійснити покупку онлайн, завжди уважно читайте всю надану інформацію, особливо написану дрібним шрифтом. Якщо у вас виникли труднощі із цим питанням, попросіть батьків зв’язатися з цим сайтом.
IMEI номер
Персональний ідентифікаційний код телефону (англ. International Mobile Equipment Identity), який встановлюється на заводі при виготовленні, слугує для ідентифікації пристрою в мережі. Зберігається у прошивці апарату, як правило, написаний на упаковці, в гарантійному талоні, а також під батареєю мобільного телефону. Відіграє роль серійного номеру апарату. Передається в ефір при авторизації у мережі. IMEI номер використовується для відстеження апаратів, для їх блокування на рівні оператора мобільного зв’язку при крадіжці.
Запишіть цей номер і зберігайте у надійному місці.
Погрози
Якщо ви стали отримувати неприємні чи грубі повідомлення з невідомих номерів, пам’ятайте – на них не потрібно відповідати, але необхідно зберегти у якості доказів. Якщо вас таким чином турбують, зверніться до дорослих, ким довіряєте, в школу або до мобільного оператора.
Декілька порад:
-          завжди замислюйтесь, кому ви повідомляєте свій мобільний номер – ви не знаєте, чим це може закінчитися;
-          будьте пильними, не розмовляйте голосно у публічних місцях, а також не слухайте голосно музику;
-          будьте обережні з тим, що завантажуєте у свій телефон – кількість вірусів постійно зростає;
-          якщо ви отримуєте смс-спам з різних номерів, повідомте про це вашого оператора.
Реклама
Деякі сайти містять багато реклами, яка привертає увагу, відволікаючи від мети, з якою ви зайшли в Інтернет. Якщо у вас весь час з’являються вспливаючі вікна, ви можете позбутися них, клацнувши мишкою «закрити», або натиснувши комбінацію клавіш Alt F4.
Зауважте:
-          коли вас зацікавив якійсь рекламований продукт і ви вводите свої дані, щоб придбати його або дізнатися більше, завжди читайте інформацію про політику конфіденційності, щоб знати, куди інформація уходить від вас;
-          не вірте всьому підряд. Якщо інформація (або рекламна пропозиція) надто приваблива  – це може бути пастка шахраїв;
-          поговоріть зі своєю родиною і заведіть окрему сімейну електронну скриньку для он - лайн покупок і он - лайн підписки. Залиште свою особисту скриньку для листування з друзями;
-          інколи важко відрізнити рекламу від просто якогось розважального контенту. Читайте посилання уважно і перевірте безпеку свого комп’ютера і персональних даних, якщо ви  помилково не туди натиснули.
Скористайтесь нижченаведеними порадами, щоб уникнути небажаного спаму, реклами у своїй поштовій скриньці та убезпечити себе при користуванні Інтернет - ресурсами для спілкування:
-          ставтесь з повагою до свого Інтернет - простору – дозволяйте тільки друзям і близьким людям спілкуватися з вами. Якщо ви не зустрічали когось у реальному житті, намагайтесь уникати таких контактів;
-          використовуйте нікнейм, а не своє справжнє ім'я. Нікнейм має бути таким, щоб не привертати небажаної уваги;
-          завжди звертайте увагу на особисті налаштування тих сайтів, де ви публікуєте особисту інформацію. Переконайтесь, що ви особисто знаєте тих, хто бачить і може скопіювати дану інформацію;
-          спостерігайте за поведінкою своїх друзів у мережі і робіть щось (поговоріть з ними, зверніться до дорослих), якщо вважаєте, що вони потрапили у ризиковану ситуацію;
-          видаляйте листи - ланцюги (наприклад, «перешли це 10 друзям…»), не читаючи їх.

Комментариев нет:

Отправить комментарий